SURINAME HERE I COME - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Judith Keuss - WaarBenJij.nu SURINAME HERE I COME - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Judith Keuss - WaarBenJij.nu

SURINAME HERE I COME

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

18 September 2006 | Nederland, Amsterdam

Lieve luitjes,

Mijn ticket is geboekt dus ga ik maar eens beginnen aan dit dagboek.

Over 4 maanden is het zo ver. Ik ga met 7 andere studenten naar Suriname!!!! We zitten bijna allemaal in hetzelfde vliegtuig en we gaan met zijn zessen in hetzelfde huisje wonen dus dat wordt dikke pret. Amber en Illanith gaan bij de oma van Illanith wonen.

Hoe het begonnen is.....
Mijn hele leven wou ik al naar het buitenland. Het liefst na schooltijd en dan voor een jaar. Iedere keer kwam er wat tussen dus de mogelijkheid om 4 maanden stage te gaan lopen in het buitenland laat ik niet liggen!!!!
Als het me goed bevalt ga ik na de pabo alsnog een jaar reizen.

Aan het begin van de ipabo kreeg ik te horen dat je de LIO stage in het buitenland kon lopen. Ik wist het toen meteen dat ga ik doen. Ik heb voor Suriname gekozen omdat het volgens mij een van de mooiste landen van de wereld is en Zuid-Amerika mij altijd al geboeid heeft. Vooral het exotische past wel bij mij, ik heb nu al zin om daar te gaan salsadansen. Je mag natuurlijk niet zomaar gaan, je moet er wel wat voor doen. Zorgen dat al je punten in orde zijn en een motivatiebrief schrijven. Die brief heeft heel wat zweetdruppels gekost. Het is me uiteindelijk gelukt om subsidie te krijgen. (Bedankt pa voor je hulp!)

Veel plezier met het lezen van mijn belevenissen!!!

Een dikke brasa (knuffel)
Judith

  • 18 September 2006 - 23:42

    Johannes:

    Het moet niet gekker worden!

  • 19 September 2006 - 07:20

    Juf Lot:

    Ik vind het echt helemaal geweldig voor jullie!!! Ik zet je site ook zeker in mijn favorieten!
    Heel veel succes met de voorbereidingen (ik weet er alles van!)
    Over 4 weken naar KENIA!!!
    tot snel,

    kus kus

  • 19 September 2006 - 11:51

    Rob:

    hey schoonheid,
    Erg leuk voor je dat je lekker naar het buitenland gaan, ik ga eigenlijk ook een beetje mee want ik kan lekker jou belevenissen hier op deze site lezen...heel veel plezier in Suriname...
    en een dikke brasa van mij

  • 19 September 2006 - 19:43

    Lotte:

    Mooi, dat je naar het buitenland gaat...;)nee hor grapje ik zal je wel missen.
    Kusjes,

  • 21 September 2006 - 13:43

    Anna:

    Hey meis!!
    Heel erg super voor je.... Ik wou dat ik nog op de Pabo kon zitten. Maak er in Suriname maar een supergave tijd van.

    Dikke kus

  • 23 September 2006 - 07:11

    Masha:

    Echt supergaaf hoor! Leuk dat we jouw belevenissen hier kunnen lezen, ik ben erg benieuwd! Succes met alle voorbereidingen!!
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Lieve luitjes, In Januari ga ik 4 maanden stage lopen in Suriname, waarvan 13 weken op een school in Paramaribo en twee weken op een school in het binnenland. Daar tussen heb ik 2,5 week vakantie om het land te verkennen. het zou leuk zijn als jullie af en toe een berichtje achter laten. Veel liefs, Judith

Actief sinds 05 Sept. 2006
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 29437

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 01 Juli 2016

Lesgeven op Sint Maarten

09 Januari 2007 - 09 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: