Nawoord - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Judith Keuss - WaarBenJij.nu Nawoord - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Judith Keuss - WaarBenJij.nu

Nawoord

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

30 November 2007 | Nederland, Amsterdam

Suriname is een prachtig land waar ik met veel plezier heb gewoond, gefeest en geleefd. Ik heb nog lang niet alles gezien en ik zou er graag nog een vakantie doorbrengen. De mensen in Suriname zijn allemaal heel opgewekt, gastvrij en vriendelijk.
Ik wil de A.L. Gainesschool enorm bedanken voor de gastvrijheid en de leuke en leerzame tijd die ik op deze school gehad heb. Mijn huisgenoten voor de gezellige tijd in huis, de leerkrachten van de H.C. Pawelschool, ook al was ik er maar twee weken, ik heb het die twee weken erg naar mijn zin gehad. Zonder Vikash, mijn stagementor en Audrey zou ik een saaie tijd op mijn stagescholen gehad hebben.
Natuurlijk wil ik ook degenen bedanken die mij mailtjes en reacties gestuurd hebben en Rob, mijn ouders en die mij zelfs zijn komen opzoeken. Dat waren hele fijne weken die ik nooit zal vergeten.
Ik ben Oscar erg dankbaar dat hij heel vaak voor ons klaar stond om ons overal naar toe te rijden en mij hielp met het regelen van allerlei zaken. Diego en Gionovanni voor hun rol als gids en bliksemafleider.
Mijn overbuurman Leo, tevens onze huisbaas, mag natuurlijk niet vergeten worden. Hij stond altijd voor ons klaar en wees ons de weg in Paramaribo. Ook gaf hij goede tips waar we het beste onze inkopen konden doen.
Ik kan iedereen aanbevelen om een tijd in Suriname door te brengen als stagiaire of vakantieganger.